tiistai 8. huhtikuuta 2014

Viiksistä viis!

Ai kauheeta! Kuka on unohtanut plokinsa? En kai mää vaan? Hmph! No oikeestaan en ole unohtanut. Viikset on vaan väpättäneet sen verran, että ei ole ollut asiaa tänne. Sain kämppiksen ja osallistun firman sisäiseen dieettikisaan. Siinäpä jännimmät kuulumiset :) Kisa menee hyvin, kiitos kysymästä. Olen kärjessä -5,19 %:lla eli neljässä viikossa reilu viisi kiloa silavaa sulanut.

Mut aihe, joka nyt kuohuttaa on kadonnut ruokahalu. Äkkiseltään meni mennessään ja yök ei ole palannut :( Ei mee rahka alas. Ei millään. Kaivoin mun herkullisen välipalan jääkaapin homeisista syövereistä ja tein pahvimukista lusikan. Lusikka, koska firma säästää ja tarjoaa bambutikkuja teen sekoitteluun. Ei oikein jaksa rahkaa nauttia tikuilla, joten insinööri on sitten fiksu mies ja tekee omat lusikkansa. Rahkasta kansi auki ja valkea kuulas herkku kimmeltää loisteputken valossa. Nam! Sitten herääminen. Millä huuhdotaan herkku alas? Missä mun vesipullo? Kuka on vienyt?

Hetken kelaus ja hetkinen! Kävin just veskissä ja pistin pullon maahan pytyn viereen vartti sitten. HETKINEN! Kirosana, toinen ja kiireellä veskiin. Siellähän se pullukka oli pimeessä kopissa. Nyt se ällöys iskee. Onko joku tehnyt jäynää vai ei?
Hmm vartissa ei juuri ehdi mitään, eihän? Kysytään kaverilta:
minä:  :P
mut tieks
ällöö
sano nyt, et onko joku pilannu mun pullon? :(
Lähetetty tiistaina klo 14.17
Jussi: 
:D
tiä jos o vaa telakoitunu sihe pullon suul, muttei kusuttanu kuiteska

Kiva kiitos! Hyvästi rahka, hyvästi pullo! No ei, kovis juo silti. Jos musta ei taas kuulu hetkeen, niin tiedätte syyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti