perjantai 15. marraskuuta 2013

Oh perjantai!

Oi kyllä, se tulee ja armahtaa! Ihana perjantai < 3 Jotenkin nyt pää on aivan täynnä töitä, reenausta ja jalkakipuja. Eilen oli viides urheilusuoritus peräkkäin neljään päivään ja tälla kertaa piti reenit jättää kesken vajaan tunnin jälkeen. Kantapään sisässä alko pistää joka kerta, kun sen päälle pisti painoa ja siinä oli mun osalta ne salibandyreenit. Onneksi seuraavat pelit ovat viikon päästä, joten on mahdollista lepuuttaa jalkoja. Ajattelinkin huomenna mennä täydentään salireenit, kun vielä on tekemättä rinta, hauis ja ojentaja -reeni.

Tänään en todellakaan urheile. Heti alkuun mennään Nipsun kanssa seikkailemaan metsään ja meidän suosikkipaikalle, läheiselle kalliolle. Sieltä näkee pitkälle yli Turun ja viimeistään silloin kaikki työmurheet katoaa. Illemmalla yksi kummilapsistani tulee yökylään . Kamu on nyt reilut kuusi vuotta vanha ja ihan hurahtanut taikatemppuihin. Luvassa siis melkoista magiaa!




Sen salin lisäksi huomenna lisää Segailua ja wingsejä. Omnom! Mulla on nyt muutenkin menossa proggis, jossa jätän alkoholijuomat odottamaan pikkujouluja kuun vaihteessa. Yllättäen just nyt tulee useammasta paikasta kutsua, että tuu istuu iltaan viinille tai humputtelemaan yöelämään. Ei oikeen saa kannatusta tämä mun ns. tipaton marraskuu. Viimeksi, kun olin viihteellä, tuli jotenkin iso kyllästyminen ja oli helppo päättää olla ottamatta nyt mitään. 

Kasvattelen siis ennemmin viiksiä. Movember on toki hieno ajatus hyvän asian puolesta, mutta mun viikset ovat harvat ja rumat. Lisäksi ne kutittaa. Ilman joukkueen sitoutumista mulla tuskin olisi viiksiä tänä vuonna. Juuri katselin viime vuoden kuvaa ja nauroin itseni kipeksi, on se sen verran kamala :D Onneksi marraskuu on vain kerran vuodessa!

 Näihin tunnelmiin!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti