maanantai 15. joulukuuta 2014

I'm back, olen selkä

Palanut selkä! Mun selkä ei palanut, mutta matkakumppanin kyllä. Nopea kertaus lienee paikallaan: mun kesä meni töissä, koska pomojen mielestä kesälomailu kesällä on yliarvostettua. Niin koitti syksy ja loma vain siirtyi ja siirtyi. Sitten työt alkoi tulla uniin, rintaa pisti ja kaverin polttareiden jatkotkin vietin ylitöinä töissä grrr. Siinä kohtaa päätin, että kun työt kyllä odottaa ja lätkäisin kalenteriin viivan. Kun vielä matkakumppani löytyi kotoa, saman katon alta, ja viivan laitto kalenteriin sopi mun omalle pomolle niin vamos varaamaan lentoja! Mun kämppis, olkoot nyt koodinimellä Jussy, esiintyy aika paljon jatkossa näissä matka-aiheisissa postauksissa ja tulee teille vielä tutuksi.

Matkan kohteeksi oli etukäteen jo valikoitunut tuo suuri ja kaunis Amerikan yhdysvallat ja sieltä valittiin Floridan osavaltio. Lentojen väliin jäi kivasti 20 päivää aikaa. Sitten vaan anomaan poistumislupaa Nipsulta, heppatytyltä, kotoväeltä ja lyömään lappua sählyfirman luukulle. Viimiset lehtihaastattelut kehitysvammaisten lehteen annoin vielä lentokenttämatkalta ja sitten kivasti 3 lennolla aurinkoon. Mutta se matkasta tältä erää, hehkutan juttuja tulevissa postauksissa.

Olin ladannut reissuun mukaan pari soittolistaa Spotifyn offlinetilaan. Siis soitettavaksi, vaikka ei olisi verkkoa. Nyt tuli juuri uutinen spottarista, että katso kuluneen vuoden musiikkikoosteesi tästä. Ai että!

44177 minuttia vuodessa tekee 2 tuntia joka päivä. 0,27 senttiä per kuunneltu minuutti. Monipuolisesti näyttää jakaantuvan myös nuo kuunnellut kategoriat. Myös Top 10:ssä on biisejä laidasta laitaan; on eri tunnelmiin ja myös treenimusaa.




Nyt pistän soimaan tuon tilaston tuottaman uuden soittolistan, jossa on kuulemma mulle sopivia biisejä vuodelle 2015. Katsotaan, maistellaan ja ennen kaikkea odotellaan reissujuttuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti