torstai 4. syyskuuta 2014

Huh hellettä ja helpotusta

Laitteen toiminta perustuu kiertyvän lasersäteen sähkölatauksen käänteisen keskipakoisvoiman hyväksikäyttöön. Niin sanottiin Knalli ja sateenvarjo -kuunnelmasarjan jossain jaksossa. Mun tekemän laitteet duunissa toimii justiin noin. Kiertyvää lasersädettä on väännetty helmikuusta sellaiseksi, että se täyttää asiakkaan vaatimukset.

Eilen oli niin kurja olo. Asiakkaat tulossa katsomaan näytelaitteita ja viimeisessä tarkistuksessa löytyi vika. Vielä iso ja näkyvä vika. Paha, paha mieli oli kun kotiin menin. Toivoin ihmettä täksi aamuksi, sillä tänään oli viimeinen päivä laittaa laitteet kuntoon. Kappas aamusta se korjausidea tuli kuin tyhjästä. Mmm ei enää ylitöitä tänään. Ei viikonlopuksi töihin. En tiedä mistä idea syntyi, mutta kelpaa mulle. Kaikki otetaan vastaan.



















Keväällä tulee 10 vuotta täyteen täällä työskentelyä ja tämä on ollut ensimmäinen ressaava aika. Ikuna ennen ei ole työt tulleet kotiin. Nyt eilen mun piti jättää reenit välistä, kun harmitti. Olin kotona ja lusikoisin Nipsua. Se ei välitä töistä. Iloa on, kun saa palloa ja herkkua. Se ilo tarttuu herkästi ja piti mielen muuten positivisena. Kiitos siitä!




















Nipsu piti eilen muotinäytöstä kotona. Mä diggasin enemmän tuosta valkosesta. Musta oli liian synkkä noin ruskettuneelle nassulle. Nippe ei osannut valita ja päätti pitää molemmat. Koviskoira! Nyt kotiin, kun kerrankin pääsee ajoissa lähtemään. Adios!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti