keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Minä minä minä minä

Minä, minä, minä. Minä olen ollut kiireinen tässä kesän lähestyessä. Lauantaina on edessä lähtö aurinkoon kolmeksi viikoksi ja se tarkoittaa, että kaikki, ihan kaikki, hommat kerääntyvät hoidettavaksi nyt. Minulla on minä-muotoinen tehtävälehtiö pöydällä, jossa lukee:
- minä ostan koiralle uutta ruokaa, jota hoitaja saa syöttää
- minä katsastan auton ja korjautan mahdolliset viat
- minä tulostan matkan laput ja pistän osoitteet ylös
- minä hoidan salibandyjoukkueen pelimatkan järjestelyt, peliasut, varusteyhteistyösopimuksen...
- ...

Minä, minä, minä. Listaa on tällä hetkellä 6 sivua, joista tekemättä 2 sivun verran.

Minä en ole siis ehtinyt blogia päivittämään tällä viikolla. Kauhistus ja anteeksi! Nyt pikaiset tunnelmat ennen reissua.
Edessä on kunnon seikkailu hei! Laittelen reisusta kuvia ja tunnelmia,  jos vaan suinkin pystyn. Ja murtovarkaille tiedoksi, että koirahoitsu muuttaa meille, joten Nipsu päivystää edelleen. Ei siellä kyllä mitään vietävää olekkaan. Kaikki on myyty tai pantattu, että päästään Amerikkaan. Pakkaaminen jää väistämättömästi perjantai-iltaan. Tosin paljoa en meinaa pakata mukaan; shortsit, arskalasit, lippiksen, pari t-paitaa, uikkarit, kiikarit, kamera, lyhytvartisia sukkia ja kalsareita. Päälle pitkät pökät, joku pitkähihainen ja syystakki messiin, Onhan tuolla yöt 16-19 asteisia. Loput ostan paikan päältä. Minä, minä! Ovi auki maailma, täältä tulen minä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti