torstai 30. lokakuuta 2014

Tunnistamaton lentävä esine oli villasukka

Olen ennenkin puhunut siitä miten pienistä asioista onnellisuus voi olla kiinni. Viime viikonlopun jälkeen oikeastaan kaikki vastoinkäymiset on ollut pientä, koska helpotus Nipsun löytymisestä jyrää alleen kaiken muun. Mistä mä muuten edes täällä kirjottaisin, jos koira olisi muuttanut lopullisesti sinne metsään? Silti löytyy asioita, joista olen onnentunteita löytänyt tälläkin viikolla. Villasukat esimerkiksi.

Villasukat kuuluu mun mielestä jokaisen ihmisen perusoikeuksiin.Villan lämpö ja pehmeys tuo mielenrauhaa sekä turvan tunnetta. Munavoi on toinen mahtava asia. Olin eilen työmatkalla Itämerellä ja aamupalabuffassa oli karjalanpiirakkaa ja munavoita. Mitali pitäisi antaa hälle, joka on tajunnut munan ja voin yhdistää. Aku ja 7 ihmettä on muuten ainut televisio-ohjelma, jota olen jaksanut nyt katsoa kahtena viikkona peräkkäin. Peukkua sillekkin!

Eniten ilostuttaa mieltä tuleva kesäloma. Vertaa seuraavia kuvia. Joo tiedän, kuvat on hirveitä! Asia on kuitenkin tärkeä ja välittyy vain näistä.

Aivan eri meisinki talvisessa kuvassa. Silmäpussit, kalpea nahka, ajamattomat viikset. Kesäkuvassa olen koiralenkillä juoksutreenien jälkeen ja silti jaksaa hymyillä, vaikka on hyvinkin tyttömäinen seppele päässä. Oikeesti näitä kuvia ei pitäis julkaista, mutta menkööt onnentunteen mukana. Varasin meinaan juuri lennot Miamiin ja pääsen vihdoin viettämään kesälomaa kesäisissä fiiliksissä. JE!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti