perjantai 15. elokuuta 2014

Boys of summer






















 Nobody on the road
Nobody on the beach
I feel it in the air
The summer's out of reach
Boys of summer - Don Henley

Veisussa lauletaan nuoruuden katoamisesta, mutta mä käytän sitä muuhun tällä kertaa. Mun nuoruus katosi jo ajat sitten. Nobody on the road. Se on siinä. Joukkueen kesäreenit loppuivat eilen ja ensi viikolla se on pelkkää saliandya. Ei intervalleja, ei kestävyyslenkkejä. Luojan kiitos ei askeltikkaita :D Mun koordinaatiokyvyt ovat jääneet saamatta. Sekin tietty vaikuttaa, kun ei ole rytmitajua. Ei siis ihmekkään, että mun pomppiminen näyttää siltä, kuin virtahepo hyppii ruutuja.

Katsoin juuri tilastoja: 21 osallistumiskertaa 26:sta. Juhannuksena ketään ei ollut, kolmesti olin flunssassa ja kerran parantelin kipeytyneitä nilkkoja. Kehityskaari on ollut valtaisa. Lopputesti on vielä tekemättä, mutta välitesteissä sain 20 cm paremman tuloksen vauhdittomassa pituudessa, 2 sekuntia pois 80 metrin ajasta ja 50 sekuntia paremman ajan 600 metrillä. Huikeaa! The summer's out of reach. Nyt kohti syksyä ja viedään kehitys kentälle. Ensimmäinen kausi 3. divisioonassa alkaa 29 päivän kuluttua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti