perjantai 29. elokuuta 2014

Miljoona, miljoona vuotta oon onnellinen

Voi jummijammi! Viikko on taas pulkassa ja kohta saa kirmata vapaalle. Aika on suhahtanut melkein ohi, kun on painanut töissä hommia ja kotona sählyjuttuja. Joku karvapallero on kanssa vienyt aikaa ja loput oonkin maannut salilla ja reeneissä. Mitäs viikonloppuna? Huomenna joukkue järjestää koko päivän turnauksen eli halli kutsuu klo 9-21. Yök. Sunnuntaina olen tai olen olematta, katsotaan se olon mukaan.


Kun sä otat iisisti sä sanot chillaillaan ja OMG on ou mai gaad. Mulla soi kuulokkeist Risto Räppääjästä se biisi, missä lauletaan: "vitsi se on LOL". Nykyajan herkkuja noi lyhenteet. Eilen iskällä oli Facebookissa selfie ja jotain hymiöitä. Mmmm tuleekohan musta kanssa kakara kolmen kymmenen vuoden päästä? Tähän mennessä on saanut hävetä pikkuveljen somekäytöstä ja nyt isi alkaa taantua. Laitan soimaan Aksimin XD:n.





















XDXDXD, Dödödödöddö.Tossa puhutaan Asfalttisoturin Happosade-hymiöstä. Mäkin kaipaan miehekkäämpää ja aikuismaista hymiöö tai lyhennettä. Jotain, millä ois voimaa ja kertois, et nyt tää Siika tässä on tosissaan.



















Toi voimalakuva tuossa yllä on paras fiilis mulle tästä syksystä. Matalaa aurinkoa, valmista viljaa ja Nipsu. Pieni lepi ennen ylämäkeä. Poutapilvet. Oon niin kypsä sateeseen, kun koiraa saa tiskata joka lenkin jälkeen. Aurinkoa ja nälkäisiä ampiaisia maustettuna punaisilla lehdillä. Niitä seuraavat kolme viikkoa, kiitos.
Tuolla Koroisissa oli muuten Naphouse. Päiväunihuone aikuisille. Hauska idea, mutta vähän ällöttäis ehkä kömpiä pieneen luolaan nukkuun. Toi on kanssa vähän kaukana tällain kiireiseen arkeen. Kyyläsin kuitenkin firman Facebook-sivuilta kuvia ja aika pehmeältä mestalta näytti. Zzz! Jos menet käymään, niin kerro mulle millasta oli, kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti